به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد وسوسه‌ای که ممکن است به قیمت جانمان تمام شود | مثلث خطر صورت کجاست؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۱۳ تیر ١۴٠٣) | افزایش دو تا چهاردرجه‌ای دما در سطح استان حوالی یک استخر پرماجرا | روایت شهرآرانیوز از چالش‌های مربوط به بوستان کوهسنگی پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر ایرانی در مراسم اربعین ۱۴۰۳ اهدای ۴۰ هزار بسته معیشتی به محرومان خراسان‌رضوی به‌مناسبت چهلم شهدای خدمت+ فیلم شهید رئیسی ویترین خدمت به محرومان بود آمادگی بیمارستان شهید کامیاب مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم امام‌رضا(ع) استعمال سالانه بیش از ۲۰ پاکت سیگار فرد را در معرض ابتلا به سرطان ریه قرار می‌دهد «گیسو»؛ یوزپلنگ جدید در پارک ملی توران ۶ نکته کاربردی که در خرید سیسمونی باید رعایت کنیم ماه خودمراقبتی: بیدارکردن توانایی بالقوه افراد برای مراقبت از خود اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در صندوق آینده‌ساز | سه میلیون تومان علی‌الحساب پرداخت شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) اوقات گران‌قیمت فراغت | چطور کلاس‌های تابستانه ارزان پیدا کنیم؟ راز تیغ زنی مامور قلابی از دلالان ارز خیابان امام خمینی(ره) مشهد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آزار و اذیت زنان خوزستانی توسط ۲ مرد شیطان صفت

  • کد خبر: ۱۶۲۸۳۶
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
آزار و اذیت زنان خوزستانی توسط ۲ مرد شیطان صفت
۲ مرد شیطان‌صفت در نقش مسافرکش در شهر‌های خوزستان زنان و دختران را پس از آدم ربایی، هدف نیت شوم خود قرار می‌دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس از گرفتار شدن در دام ۲ مرد شیطان‌صفت که با خودرویشان در نقش مسافرکش او را هدف نیت شوم قرار داده بودند خبر داد.

زن جوان به مأموران گفت: در کنار خیابان منتظر خودرو بودم تا به خانه بروم که خودروی پرایدی با شیشه‌های دودی جلوی پایم توقف کرد و با خیال اینکه مرد جوان مسافرکش است سوار شدم و وقتی روی صندلی جلو نشستم متوجه شدم مرد دیگری در صندلی عقب نشسته که رفتارهایش نشان می‌داد او نیز یک مسافر است.

وی افزود: همه چیز عادی به نظر می‌رسید تا اینکه پس از دقایقی مردی که در صندلی عقب بود چاقویش را نشانم داد و از من خواست تا گوشی موبایل، پول و طلاهایم را در اختیارش قرار دهم. ترسیده بودم و راننده هم می‌گفت صدایت در بیاید کشته می‌شوی که من هم همه طلاها، پول و گوشی موبایلم را در اختیارشان قرار دادم، اما آن‌ها نیت شوم داشتند و در یکی از خیابان‌های خلوت با بی‌اعتنایی به التماس‌هایم من را تسلیم خواسته شیطانی‌شان کردند.

بدین ترتیب با توجه به حساسیت موضوع مأموران پلیس خوزستان وارد عمل شده و تحقیقات میدانی برای دستگیری ۲ جوان شیطان‌صف ت کلید زده شد.

بررسی‌های ابتدایی نشان از آن داشت که ۲ جوان با خودروی تیبا و پراید شیشه دودی در نقش مسافرکش در شهر‌های خوزستان به شکار زنان و دختران مسافر دست می‌زنند.

تجسس‌ها برای دستگیری ۲ مرد شیطان‌صفت ادامه داشت تا اینکه روز ۵ فروردین ماه امسال مأموران پلیس خوزستان پی بردند که یکی از شیاطین از متهمان سابقه‌دار است که با قرار وثیقه از زندان آزاد شده و در شهر شادگان زندگی می‌کند.

همین سرنخ کافی بود تا مأموران در عملیاتی غافلگیرانه این مرد شیطان‌صفت را در مخفیگاهش دستگیر کنند و زمانی که تعدادی از طعمه‌های این متهم پیش رویش قرار گرفتند از شدت ترس بیهوش شدند و همگی او را مرد شوم معرفی کردند.

یکی از قربانیان گفت: مرد شیطان‌صفت پس از اینکه طلاهایمان را با تهدید چاقو گرفت با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و سپس در یک خیابان رهایم کرد و از آن زمان به بعد مشکلات روحی و روانی پیدا کرده‌ام و کابوس می‌بینم.

یکی دیگر از زنان ادامه داد: این دزدان خشن فقط طلاها، پول و گوشی موبایلم را سرقت کردند، اما از آن روز به بعد از شدت ترس دیگر جرأت بیرون آمدن از خانه را ندارم و همیشه یک نفر باید همراهم باشد.

مأموران در ادامه پی بردند که متهم ۳۶ ساله، سابقه‌دار و شیشه‌ای است و ۲ همسر و ۶ فرزند دارد که چندی قبل با قرار وثیقه از زندان آزاد شده است.

متهم در اعترافاتش گفت: با پراید یا تیبای شیشه دودی که پلاک خودرو‌ها را نیز با پلاک‌های سرقتی جابه‌جا می‌کردیم به همراه همدستم از شادگان به شهر‌های مختلف خوزستان می‌رفتیم و در نقش مسافرکش زنان و دختران را سوار می‌کردیم.

وی افزود: در برخی از سرقت‌هایمان زنان را هدف نیت شوم خود قرار می‌دادیم و با توجه به اینکه پلاک خودروهایمان را تغییر می‌دادیم فکر نمی‌کردم دستگیر شوم.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری همدست فراری متهم ادامه دارد و بازجویی‌های پلیسی برای افشای دیگر جرایم احتمالی این سارق شیطان‌صفت و همدستش ادامه دارد.

منبع: ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->